lite bättre än alla andra!

halva veckan har gått

Kategori: Allmänt

skolan börjar kännas lugn igen, phu! hunnit med psykologiprov, historiaprov, nationellt matteprov och hållt i "en lektion". jag var faktiskt jätte duktig på att prata om droger, jag fick massa beröm plus att jens pratade med mig efter lektionen för att berömma mig lite till! oj, vad jag helt plötligt gillar att prata inför folk. visserligen bara om saker som intresserar mig. idag är det bowling, hum.. kanske dags att lägga ner snart igen(?) jag har alldeles för mycket att göra känns de som. även om jag inte gör något.

kanske blir personligassistent nu, eftersom hon har bett om mitt nummer? ledsaga är jag redan lovad så jag hoppas att pengarna snart rullar in. visserligen är erfarenheten tusen ggr mer värdefull!

idag är en sådan där dag jag inte får umgås med mitt hjärta så mycket som jag vill. tråkigt., menmen, imorgon är en bättre dag!

på fredag ska jag agera barnvakt, i säkerligen en timme! men att umgås med bisen är bra mycket roligare än skola.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: