lite bättre än alla andra!

Frågetecken som blir mindre

Kategori: Allmänt

Snart säger en ny liten människa hej till världen. Man borde vara lycklig och förväntans full, men jag blir enbart rädd. Du kommer få en svår start i livet lilla vän, det gör ont i mig att det är okej. Jag kommer ta dig under mitt ansvar om det är så att du tillhör oss. Jag har ingen aning om hur det ska gå till men du ska inte skjutsas runt som en del av  dina syskon. Du ska få de precis lika bra som mitt lilla hjärta. Jag lovar att jag kommer ta hand om dig om inte din bättre hälft orkar. Jag kommer minst att finnas som stöd iallafall du ska bli en lika stor del i mitt liv som din bror. Jag vägrar se bort, du är precis lika värdefull! Men det är bara OM du tillhör oss, men det får vi snart veta. Vi ses snart lilla vän!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: