lite bättre än alla andra!

rädd

Kategori: Allmänt

Jag har så otroligt svårt att tro på vad folk säger till mig, jag kan inte lita på folk även om jag vill de. I min hjärna är de naturligt och tro att folk säger saker bara för att det ska låta bra. Jag får kämpa för att tro på det. I min värld tänker alla som jag. Men när de slår mig att folk lyssnar och tar in vad andra säger utan att kritisera och vända och vrida på det hundra ggr och utan att vara misstänksamma mot att något inte stämmer förstår jag hur stört det är. Generellt ljuger inte folk, speciellt inte folk som tycker om mig. Dock är det dom jag oftast misstror. Jag är livrädd för att bli lurad, om man bestämmer saker och ting med mig ska man hålla det. Det sårar mig något fruktansvärt om det inte blir som man sagt. Det är i min hjärna felet sitter, jag hoppas på att jag ska kunna hantera det en dag. Jag vill inte vara såhär misstänksam, jag vill inte misstro de jag tycker om, jag vill lyssna på vad det är folk säger till mig istället för att dra mina egna slutsatser.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: