lite bättre än alla andra!

- det kliar i fingrarna!!

Kategori: Allmänt

jag bara måste skriva något,

uppdatering hannas liv,
jag har haft praktik i tre veckor, jag älskade det!
vi har fortfarande innebandy, dock inte idag
jag var bra i skolan innan vi slutade, hur det är när vi kommer tillbaka vet jag ej.
jag är mer kär i jonas än på länge, han är bäst!!
jag har fått min första lön på 1500 för två nätter, så bra!
att solen skiner för fullt gör mig väldigt lycklig!
jag är världens bästa faster
jag städar alltid och har alltid lika stökigt.
jag röker fortfarande inte,
borde motionera mer. borde med stort b
jag håller på att äta ihjäl mig, ungefär som om jag vore gravid lr liknande.,
jag sitter måttligt mkt mindre vid datorn.
och ja, jonas gör mig till världens lyckligaste!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: