lite bättre än alla andra!

på riktigt !

Kategori: Allmänt

Jag är sjuk, på riktigt sjuk. Det är hemskt.. Jag blev sjuk igår. Men när jag hade tvingat min älskade pojke hit så kändes allt genast mycket bättre. Han skulle bara va hos mig en stund, men han sov här med . Vilket är uppskattat till tusen! Jag vaknade vid halv åtta i morse, kände att nu mår jag ju kalas. Vi skulle ju egentligen till Svedala idag men jag kände att jag ville vara hemma. Och tur var väl de för nu känner jag mig inte fullt så kry. Älskling han tallriksharvar, jag hör honom. Han duktig, pappa får lite hjälp och han har ju snart jobbat av sina däck - haha. Nej nu ska jag krypa ner i sängen igen. Kollar Äntligen Hemma. Frusen som jag är behöver jag täcket!

Martin Timell sa nyss wax on, wax off - vilket genast fick mig att tänka på min älskling, som i sin tur fick mig att le för allting slutar alltid med att jag tänker på honom. Jag Älskar tvåsamheten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: