lite bättre än alla andra!

ordet tönt ,

Kategori: Tankar och Funderingar

Jag gör nog väldigt många saker som räknas som töntiga, jag bowlar, jag gillar att läsa, jag pluggar, jag tycker inte att det är roligt med fulla människor.

Men om jag nu räknas till kategorien tönt, varför känns de som att "töntar" tänker på ett annat sätt. Jag beter mig ju inte som en tönt - kanske inte som en tuffing heller. Eller? Jag känner mig tusan mycket mognare än många andra och jag är något av en expert på att tänka och fundera över saker, viktiga saker. I vilket fall räknar jag inte in mig i kategorin töntar, eftersom jag inte beter mig som en, jag bara tycker om att göra töntiga saker. Jag sticker ju ut i gruppen iallafall. De kanske de jag gillar? Att synas lite mer är väl de som lockar. Nej men ska försöka klura ut vad såkallade "töntar" tänker på, kan man känna sig som en tönt tros?

  tönt hanna?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: