lite bättre än alla andra!

lesbisk kanske skulle vara något?

Kategori: Tankar och Funderingar

Jag vet verkligen inte hur jag gör, men jag lyckas locka till mig tjejer(?) på fester! De har hänt nu tre gånger på mindre än ett halvår. Jag blir alltid kommenterad som så himla söt, och sist kände jag mig näst intill förföljd. Det var en tjej som började prata med mig bara sådär, och ja hon var ju trevlig och jag är inte den som är den. Men när hon kommer och typ viskar i mitt öra "ska du med ut, de är bara du&jag" jag vet inte men jag tyckte de va lite halv läskigt. Jag följde såklart henne ut för att röka och hon var mycket trevlig. Men ändå, jag tycker de är konstigt att tjejer ska på mig. Ja, lesbisk verkar vara de rätta! De positivt att pojkvännen inte blir svartsjuk heller, hellre tjejer än killar som påpekar att man ser bra ut! 

Kommentarer

  • pojkvännen! säger:

    Haha du är rolig du älskling :P Du är ju världens sötaste tjej så de är ju inte konstigt att dom säger så ^^ <3

    2008-11-09 | 12:14:19

Kommentera inlägget här: