lite bättre än alla andra!

kroppsvård:)

Kategori: Allmänt

nyss smort in hela mig, oj vad jag känner mig mjuk & len! de behövs ibland, kroppsvård! Ldb - love it! och den luktar sådär mega gott också, för övrigt är jag helnöjd med min platta mage idag. visserligen fick jag lite kräkattaks känsla innan men hade tänkt gå och äta lite nu så de blir bättre:)

pyntat mitt anteckninghäfte med lite klistermärken, haha! man måste ju bli glad av att skriva i den, lr hur? :)

snart kommer älskling o frallan hit, sen ska dom ju vidare till jobbet men kommer igen sen så att vi kan åka och fiska, tycker vi fiskar alltid. men de är kul! nej ska klä på mig,

skaffa en bok att skriva ner allt ni själva tycker är intressant blir kul att titta tillbaka på :)

OCH glöm inte att du är unik - oj vad jag har blivit, positiv? gammal o grå. men jag gillar de!

image11

och en bild på en glad hanna - för att pigga upp er trista vardag! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: