lite bättre än alla andra!

jaha --

Kategori: Allmänt

vi börjar med de glada :)

fredag - ja o älskypälsky hade no planer o ingen ville svara oss..
hämtade öl i vinslöv - sen upp till jeppe, där dagge o han satt
va där i två min sen hämtade martin mig o hjärtat skulle in till staden o glutta bilar!
sen till gryt - där jonas nya granne hade fest sen eftersom vissa flickor är efterblivna
gick vi hem till honom och sov :) upp tidigt på lördag lr halv tidigt, skulle hem o firra
vår vattenkanon men blev landön för att kolla om dom fått upp några fete näbbgäddor!
alla var dö hungriga OCH jag fitt bakfull ville bara sova!!! så de blev staden o käka bakad
potatis med mor o far sen eko o köpa glass för jag var bara tvungen!! mamma käka
korv - hon gav sig även på jonas potatis när han var klar, GALET hungrig kvinna!
sen var de tänkt att vi skulle fiska men åke ringde så de blev ystad med han 142'a ;)
FITT NICE! nej så de blir hässleholm den siste också! nej de va galet skoj!
sen väckte pappa oss åtta äntligen blev fiskandet av! :D två timmar inte en fisk o allmänt
uttråkade skulle typ hem men vi hittade fisken ;) så efter två timmar till hade vi 12 näbbgäddor!
wiiihie! hanna fick 7 jonas 5 ;) sen slet ju sig några stycken också! till helgen hoppas jag att det blir fiska
igen, för de va skoj! vi brände oss en del med allihopa! usch hemska
sol! jag är vit runt ögonen efter solglassögonen xD hahahahhaa.

igår,. först med älsk i alvesta, phu!
sen hälsa på bror..
tårar kom de o de kommer de
fortfarande.. hanna mega ledsen
samtidigt som jag mega glad..
men de känns tungt..
min älskade lilla storebror..
usch ja!

jonas fick vertyg o 4 bilar av honom iaf :D
haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: