lite bättre än alla andra!

helgen ,

Kategori: Allmänt

Mm, de blev som sagt karlshamn med älskling, martin och filip! Sone den fjollan hade "spytt". jaja.
de var väl okej, men hade sett framemot en roligare kväll.. jaja, kan inte vara lyckat varje gång!

söndagen tillbringade vi hos martin, började med mcdonalds när vi vaknar. ack ack ack. haha. sen sågade pojkarna ner träd medans jag sten låg framför tv'en och kollade gossip girl maraton:) I like it!
mm, och sen skulle de lagas mat så medans dom var och handlade kött firrade jag till hasselbackspotatis - nice! sendan fläskfilé och basilika-bearnes - INGET ATT REKOMENDERA! blä! sen blev de film efter maten men jag sussade eftersom fantasy inte är ngt för mig! hem till mig och sova! skulle egentligen följt med till växjö idag.. men har fitt ont i ögat o huvudet så jag orkade inte. men nu har jag massa dåligt samvete över de :/ tänkte iaf färga håret lite idag - rööött aktigt. kan bli intressant:) nej nu ska jag? äta lr ngt.

för jag älskar jonas mestaste ;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: