lite bättre än alla andra!

helgen som varit

Kategori: Allmänt

tiden går attans fort - snart juni, och jag kan inte fatta de?

i fredes hjälpte jag elin att städa, vi tog de lugnt med rökepauser - men efter tre timmar var vi redan klara(?) konstigt fort gick de! men de kändes nice:) efter de gick vi i tripp i staden. de va nice! skönt att röra på sig :) vid tolv kom jonas o hämtade mig sen var de hem, somna vid ett. sen upp sju och fixa baguetter osv, till LISEBERGSRESAN! vilket blev en toppen dag med mkt kärlek, yummi! färden hem var därimot jobbig att hålla sig vaken på, usch! kom hem vid tre, vakna vid halv två. sen blev de grillat och prova våra egna nypotatisar, premiär för i år. dom var sådär goda enligt mig.. sen hem till jonas gratta hans mamma på morsdag baka klddkaka - den var sjukligt god! efter de blev de skala kabel, mindre kul. men ändå inte tråkigt. kollade på peter pan och somnade gott. upp vid sex ... usch! idag, pappa sa en massa jag skulle göra.. jaja får se (a)

Kommentarer

  • M a m m a . J e s s i c a säger:

    God Morgon!
    Hoppas du får en bra måndag, och att resten av veckan också blir bra :)

    Kram!

    2008-05-26 | 09:42:32
    Bloggadress: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här: