lite bättre än alla andra!

hanna gillar inte -

Kategori: Allmänt

listan kan bli lååång!
folk som använder ordet "bratz" - de är fult.
okej kanske inte ogillar just personer som använder ordet. bara vissa...
sen ogillar jag folk som är ytliga! GAH! hata..
visst, jag är kanske ytlig, men jag dömmer ändå inte direkt.
utsidan är de insidan som skapar.
OCH ordet söt är ngt man är på både insida och utsida.

jag är bra på att berömma mig själv, eftersom jag är bra!
visst tvekar jag på de ibland, men kommer alltid fram till att
jag är bäst - tillslut!

Hannas Hat lista :

♦ Ytliga människor
♦ Långa köer, de dööödar mig!
♦ Negativa människor - jag försöker ju iaf se allt positivt ?
♦ Vår telefon, de ringer alltid - och de är aldrig till mig!
♦ Envisa människor. Antagligen för att jag är lika envis själv..
♦ Tv på förmiddagen, de går INGENTING man kan titta på! argh!
♦ Korv, alla tycker om korv. De är äckligt!
♦ Dålig musik, för tillfället låter de mesta kiss i mina öron!
♦ Ljugande människor, ALLA hatar er!

Kommentarer

  • CAROLINE :) säger:

    ett ord som är jobbigt är EUHW eller hur fan det stavas :P det är nog det värsta när folk som säger svengelska Euhw!!!

    2008-05-27 | 20:14:21

Kommentera inlägget här: