lite bättre än alla andra!

Kvinnor!

Kategori: Tankar och Funderingar

4 kvinnor jag tänkt mkt på de senaste dagarna!



Lykke li, inte för att hon gjort ngt speciellt utan för att
jag hörde MAI på nyhetsmorgon, och hon var
en blandning mellan lykke li & plastögat som var
med i melodifestivalen förra året, sleeping on the couch!
lr ja, melodin var som sleeping on the couch och håret
var som lykke li's!


http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.552866    - bör kollas på!

och de fanns tyvärr ingen bild på likheten, men på videon ser man likheten!

 
Och sen såklart mia som alltid finnsi mina tanka,de lät dumt, men sant!
 läste ut hennes självbiografi, Så dumt! för någon vecka sen,
känns som att jag stress läste dom sista hundra sidorna
dock :/ brukar bli så, jag vill läsa slutet så jag stressar de sista och då blir
de bara jobbigt och tråkigt att läsa. men jag säger, LÄS DEN! underbar bok.
tål att sägas att Jonas köpte den till mig snäll som han är :)

 
VERONICA MAGGIO!
oj vad vi tycker om henne! visst jag tyckte också hon var kass på scenen på
allsång på skansen.. men, JAG GILLAR HENNES RÖST, texterna, Ojojoj!
nej , hennes beklagande röst med en chick text som ändå vill förmedla
ngt positivt. djupt.

 
Hon är skrämmande snygg och jag älskar
hennes texter, Rihanna! jag kan bara inte tjata ut henne.. Music of the sun - man blir så glad:)
Sen Good girl gone bad och Hate that I love you. För att inte nämna,
Now i now och Take a bow och Boom Boom.

Jag kan räkna till fem, men bara fyra jag ville framhäva ,
Lykke li, Veronica maggio, Mia thörnblom och Rihanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: