lite bättre än alla andra!

stranden är mysig

Kategori: Allmänt

idag åkte man buss till skolan , och halv nio åkte alla tvåor till åhus! vi skulle "lära känna varandra" dvs på bf-språk leka lekar! men de var relativt trevligt faktiskt :) sen åkte vi hem och jonas hämtade mig i skolan sen åkte vi till hans jobb drack kaffe och fikade sen körde han hem mig! nu sitter jag här och ska iväg och bowla sen, den skiten har börjat igen! men jag ska ju bli proffs så jag får träna på - j ä v l i g t mkt! jag har slagit min mamma två ggr, mohahahaha!


idag gick jag och lyssnade på kärleksproblem, alla har vi dessa. egentligen enligt mig ska inte kärlek vara så svår, eller? är de bara vi stressade "2000-tals" människor som kronglar till de? förr i tiden var väl kärlek något vackert eller fick man nöja sig med det som fanns helt enkelt. i och med att det inte fanns så goda förutsättningar att träffa andra? jag vill och hoppas att kärlek en dag ska bli enkelt, förstående och rart,. jag älskar min pojke och verkligen försöker vara förstående. men ibland har man sina själviska dagar och ska ha allt serverat på fat och får man inte det så blir det ett himskans liv! ajajaj...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: