lite bättre än alla andra!

hög på kunskap

Kategori: Allmänt

idag har jag varit trött och seg hela dagen, utom den tiden vi har haft lektion för då har allt bara flytit. känner verkligen hur mkt mer energi jag lägger på skolan detta året och jag hoppas verkligen att de kan fortsätta såhär för jag trivs och jag mår bra av att gå till skolan! de är kul, förstår ni, kul. kört på skolan idag med, gick bra väntar på att min ena körlärare ska ringa och säga att hon kan köra med mig den andra så jag ngn gång kan bli klar med skräpet! usch ja - haha.

min älskling mår inte bra :( han tycker jag ska komma hem till honom, men jag orkar faktiskt inte. som vanligt får jag massa dåligt samvete, men jag tror ändå han vet att jag tycker om honom. kan inte rubba skolrutinerna, nej de går inte! när jag har körkort så kommer jag finnas vid hans sida!

→ jag längtar tillbaka till denna dagen ♥ och 
         önskar jag vore så pigg som jag är där just nu! ←

Kommentarer


Kommentera inlägget här: