lite bättre än alla andra!

att vara anonym

Kategori: Allmänt

helgen, fredes va hos älskling han var mestadels sur o krängd och somnade klockan tio. menmen, de var ändå trevligt att vara i hans sällskap :) lördagen började med frukost hemma hos kalle, sen till systmet med jonas syster bestämde mig för att följa med henne på kräftskiva, ist för poolparty med jonas och en massa småglin! jag hade en trevlig lördag helt klart ooook! :) söndag vaknar jonas flyger upp och säger han ska jobba och jag vill bara döda killen, men ytterligare en gång kom han undan med livet i behåll .. vid sju var det dags för föööda - pizza hos kalle, Mmmm de var efterlängtat! kollade på ngn askalas dålig film, hade inga linser heller så jag hängde knappt med. sen hem till jonas igen och sova., iaf gick upp halv sju och åkte med hjärtat till hans trevliga jobb.. jaja, jag börjar tolv och ska ta bussen om en halvtimma , ska inom syon. hum , hade 2850 poäng? man ska ha 2500 vet inte hur jag ska få ihop 350 timmar utöver de vi egentligen ska läsa :p haha! ngt är fel! jaja, köra ikväll klockan sju! lycka till till mig :)




















jonas syster och en överlycklig jonas! haha :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: