lite bättre än alla andra!

söndag

Kategori: Allmänt

jaja, igår gjorde jag så mkt som att gå en lång runda med hunden och spela monopol. de var min kväll. haha,. men ganska lagom slappt :)

ska duscha nu.. sen till bromölla.. apa :o de går säkert bra (a) spelade ju bra igår :) faktiskt en 170 serie plus att jag slog mamma i en serie ;) nej så man får väl hoppas de löser sig,.

min storebror var här också! jag saknar honom, han fick en stor kram iaf :) sen satt han sönder vår stol också xD och han som har brötna revben o grejer, de ända han sa va "skratta inte - de gör riktigt ont" haha, de va skoj xD sen satt jag o kände på helenas mage :) den var mys. vi kom fram till att peter kommer svimma under förlossningen ;) haha . Nej jag tycker om min bror :) Han är världens bästa! <3


JAG SAKNAR JONAS!!!!!!!!!!

nu jag bowlat, första två serierna gick sådär 133 båda två ^ sen 147 o 155 de va nääära att vi plockade en pinne i slutet, men icke! dom jivlarna kom ikapp.. haha, tror att vår typ "ledare" eller ja han som håller i allt - är kär i mig lr ngt xD hahaha . jag fick spela med honom dom två sista serierna efter att han bytt ut johanna o satt in sig själv. tss.. men jag vann dock över honom (a) så han skulle ha revanch lr hur fan de stavas - på onsdag :s haha , men jag vinner igen - för jag grym ;) jaja vi losade med 16-4 .. men dom grymma. och jag hade kul ändå :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: