lite bättre än alla andra!

söndag

Kategori: Allmänt

igår lekte jag med elin :) vi satt här o drack litta sen drog vi till fj o käka pizza (a) eftersom vi är flott :p haha, sen hem till jimmy :) det finns ingen tråkigare väg än till barum :o de suger verkligen. sen iaf så va vi där litta pillade bort klister märke från en taxi. de va måttligt tråkigt - men har man börjat måste man sluta också (a) sen hem här o sitta o dö o vänta på jonas som skulle hämta elin . sen sussa - underbart! sen vaknar massa tidigt - de mindre underbart. och sjukt ensamt.. gillar inte att vakna ensam , de hemskt!! men hoppas på sällskap inatt :) de får jag säkert (a) idag är de iaf min o elins slappe söndag :) de e nice! sola o subway :) hög standard på söndagar! nej nu ska jag ner o ha coffie :) fan cp sugen på de nu . pusshejs!

denna dagen har varit piss o mög o allt. nej inte alls bra. jag tänkt en massa, de dåligt.. jag kommer bara på dåliga saker. mitt liv står totalt still, kan inte komma på vad jag ska göra? finns inget jag har ork till.. snart jul, den värsta högtiden på året. botten! usch nej, detta deprimerar mig . dags att röka o ringa mimmi :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: