lite bättre än alla andra!

söndag

Kategori: Allmänt

igår blev inte som jag tänkt mig, satt hemma o glodde ett tag sen frågade jimmie om jag ville med till hässleholm eftersom jag inte träffat han på evigheter tyckte jag att det lät bra :) han hade ingen sterio men jag bra på att tragga så de löste sig ;) haha. sen in till staden o sånt, träffade matti daniel o hans syster. fick följa med dem lite så hon slapp vara ensam tjej ;) haha. nej sen blev de en massa cpande.. grr pffT! hanna va inte arg lr ledsen. hanna va ngt, men kom inte på vad . jag var nog mest - jaha, jaja. idag ska jag leka med elin :) hon kanske skulle kolla film med jonas ;) haha, o daniel ville kolla film med mig OCH lämna mina vantar :o :@ så tänkte jag vi kunde slå ihop de ist (a) eftersom jag gillar elin ;) o daniel o jonas gillar varandra ;D nej nu ska jag vara duktig o städa vidare :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: