lite bättre än alla andra!

måndag

Kategori: Allmänt

för mig är måndagar presic som alla andra dagar. förutom att elin slutar tidigt, och en annan viss person också gör de - o ibland till o med besöker mig efter skolan :)

natten var lång, satt uppe o tänkte.. bad. men sen kom jag ju inte på den där lustiga guiden till självmord o då blev jag på bättre humör - eftersom killen lr tjejen som skrivit det måste vara så hjärnbränd så de finns inte :s scary!
www.fajaf.com/lokalt/suigui/index.html    - har man tråkigt är de intressant. haha. '

idag ska jag inte göra ett piss.. ligga i min säng o vara död.

det är svårt att hålla de inom sig, men detta förblir min hemlighet, min räddning. för att folk ska förstå. för att folk ska öppna ögonen och se att ngt är galet fel, de kan ta sin tid. men jag har verkligen bestämt mig nu.



inte ens mina skor kan glädja mig, känns som en stor sten trycker ner mig varje gång jag kommer hem o bli ensam.. elin kommer kanske sen, ska färga hennes hår., ngt positivt, är trött.. borde sova..

Kommentarer

  • Karola säger:

    Haj hannalotta, jag är orolig för dig fattar du väl, finns de något som jag kan göra för att hjälpa dig? hör av dig min vän....saknar ju dig
    Kram kram

    2007-11-22 | 12:23:14

Kommentera inlägget här: