lite bättre än alla andra!

lördag

Kategori: Allmänt

igår måste jag säga att jag hade jätte trevligt!! Satt hemma hos evve drack litta o spelade sing star :) iiih! haha, de va riktigt mysigt :) jag, pelin elin, mimmi, evve o tina. nej , de e ngt man får göra om :) fick till och med träningsvärk i mina armar av att bära min påse o min grymme ficklampa till evve :o de låååångt. haha . men  fick skjuts av mimmis mamma hem :) hon snääääll!

idag ska jag nog bowla också (a) med mamma, fan jag nervös.. jag kan inte spela match, jag suger! fast dom andra är ännu sämre (a) så de gör inget . kan hoppas att jag får vara reserv, haha! annars ska jag nog inte göra ett piss . jag orkar inte med helger de lika tråkiga som vardagar (a) haha ,. illa vafan!



vi har förbud att träffas båda två - det känns botten. eftersom det finns ingen annan jag verkligen kan säga precis vad som helst till utan att få en konstig blick eller ngt sådant. jag känner trygghet.. den ända tryggheten jag har haft finns där. jag vet iaf att det finns ngn där alltid. även om man kanske inte ses. ibland får man offra lite, även om de suger! men de är väl värt de i slutet?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: