lite bättre än alla andra!

fredag

Kategori: Allmänt

igår var vi på rättegång - lilla sone har ju då varit olydig. Han får antingen en månad eller samhällstjänst . stackars liten (a) sen bowlade jag, jonas, elin o jonas. haha. de va kul xD jag vann - elin var rädd för klotet hoppade varje gång hon kastat iväg de hahaha. jonas kastade sitt verkligen kastade klotet - de va skojs! medans min snutt var relativt bra :) sen hem till jonas slappa kolla film o jag somna medans han terroriserade. aargh jag var sinnes trött! idag så åkte vi till staden o hämtade ut hans fon, funkar den ska brorstor ha den. pappa skulle hämta mig i staden tänkte jag så de gick fortare att komma hem. men icke - tog en timme att komma hem bara för vi skulle en massa ärenden . idag vet ja inte vad som händer. får la se. kanske stannar i bäckaskog? ser om ngn hälsar på mig :p för jag orkar ju inte ta mig ngnstans. joo - om snutt vill hitta på ngt (a) nej nu ska jag röööka sen duscha :) pusshejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: