lite bättre än alla andra!

måndag

Kategori: Allmänt

samma ljud, samma känsla. den försvinner aldrig, bara visar sig mer lr mindre. har levt dag för dag, men de som kommer att ske kommer upp i huvudet hela tiden.. mer problem, mer problem, mer problem.
känns hopplöst till o från, men man får försöka blunda, försöka att se de positiva. jag tänker inte sluta
som dem, för jag är så mkt bättre. de vet jag, dessutom hade jag förstört deras liv ännu mer än va de
själva lyckas med.. nej, godnatt.


julen är inget bra påhitt.. :/

Kommentarer

  • lolan säger:

    Hallå måste ja slå in i ditt söta ! att ja finns här för dig? vill du noncha mig så OK, MEN ja finns ändå kvar min älskade tös,,,,,Livet e inte alltid som mamn tror att de ska va!!!!!

    2007-12-27 | 00:32:59

Kommentera inlägget här: